M'n plekkie gevonden - Reisverslag uit Breda, Nederland van Astrid Strijdhoven - WaarBenJij.nu M'n plekkie gevonden - Reisverslag uit Breda, Nederland van Astrid Strijdhoven - WaarBenJij.nu

M'n plekkie gevonden

Door: Astrid van Strijdhoven

Blijf op de hoogte en volg Astrid

08 Juni 2017 | Nederland, Breda

Halloo!

Daar zitten we dan, al op de helft van de stageperiode. Och jeej, wat is dat toch snel gegaan. Een paar weken terug heb ik jullie verteld dat ik ben verhuisd naar Breda. Het bevalt me nog steeds erg goed, en wat is Breda toch een mooie stad. Afgelopen weekend een lekker terrasje gepakt, en genoten van het zonnetje.

De stage verloopt tot nu toe redelijk. Ik heb erg gezellige collega's, en het is een fijne werkomgeving. Alleen heb ik vaak dat als mijn stagebegeleiderster er niet is, dit komt voor op woensdag en vrijdag, dat ik niet veel te doen heb. Dat vind ik wel jammer. Ze hebben een magazijn waar ik veel bestellingen mag pakken, en daar zijn ontzettend leuke mensen. Alleen het is niet mijn werkgebied, en is het niet de bedoeling dat ik daar de rest van mijn stage ga werken.

Maar vandaag (8 juni 2017) is er iets verhelderend gekomen! Ik mag een eigen film maken voor het bedrijf, hoe leuk?! Dus ben ik vandaag al druk bezig om vergelijkbaar materiaal te vinden, en hierbij een idee te schetsen wat ik wil laten zien. Ik ben erg blij dat ze hiermee kwamen, en ik hoop er erg veel van te leren.

De stage is nu nog 5 weken en ik hoop in die 5 weken nog veel te leren, en het filmpje succesvol uit te werken. Dat vakgebied interesseert mij heel erg, dus wie weet dat ik er later ook iets mee wil doen.

Het resultaat zou ik aan jullie laten zien als het af is. Hou daarom mijn account in de gaten voor een nieuwe update van mijn stage ervaringen in het gezellige Breda.

Groetjess!

  • 02 Juli 2017 - 18:59

    Susanne :

    Fijn dat je het naar je zin hebt in Breda Astrid en wat ontzettend leuk dat je een film mag maken voor het bedrijf! Ik ben benieuwd!
    Veel plezier nog en alvast een fijne vakantie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Halloo! Mijn naam is Astrid van Strijdhoven en ik ben 19 jaar oud. Ik woon voor 10 weken in Breda voor mijn stage bij CottonBallLights. Ik zou jullie graag met de website WaarBenJij.nu op de hoogte houden over mijn avonturen en ervaringen die ik ga leren in het mooie Breda. Groetjes Astrid

Actief sinds 22 Mei 2017
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 4408

Voorgaande reizen:

08 Mei 2017 - 14 Juli 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: