Het einde is daar - Reisverslag uit Breda, Nederland van Astrid Strijdhoven - WaarBenJij.nu Het einde is daar - Reisverslag uit Breda, Nederland van Astrid Strijdhoven - WaarBenJij.nu

Het einde is daar

Door: Astrid van Strijdhoven

Blijf op de hoogte en volg Astrid

07 Juli 2017 | Nederland, Breda

Hallo iedereen,

Jeetje wat heb ik niet lang meer geschreven. Nou dan zou ik maar snel beginnen..

Ik ben aangekomen bij mijn laatste dag bij CottonBallLights in Breda. Uiteindelijk heb ik de film, waarover ik het had in mijn laatste verslag, niet meer uitgevoerd. Ik heb het vaak ter spraken laten komen, maar het is toch verwaterd omdat ze het hier toch te druk hadden met hun eigen werk. Ergens vind ik dat natuurlijk wel jammer, want als ik zo terug kijk om mijn stage heb ik niet echt een eigen opdracht gehad.

Kortom heb ik tijdens mijn stage veel dagen mezelf bezig gehouden, en dat vind ik wel een heel groot nadeel. Je zou vast denken... Waarom stel je zelf niks voor?
Nou, dat heb ik gedaan. Sterker nog, mijn stagebegeleidster gaf aan tijdens mijn stagebeoordeling dat ik veel had gevraagd en initiatief nam. Dus als ik dat zelf al niet had gedaan, waren er helemaal niet veel opdrachten gekomen.

Maar nu klink ik wel erg negatief, terwijl ik het wel na m'n zin heb gehad! Het is een ontzettend gezellig en jong team. Het meest op prijs stel ik dat ze je mening waarderen. Dat is wel iets wat mij erg opvalt, vooral de baas zelf vind dat erg belangrijk.

Nu het einde nadert heb ik gisteren mijn kamer al grotendeels uitgeruimd. De kleine spulletjes en kleren heb ik ingeladen in mijn auto en weer terug naar Udenhout gebracht. De rest van de grote spullen (zoals de bank, bed, koelkast en kast) komen zondagochtend aan de beurt. Dan ga ik met mijn ouders en mijn vriend alles leegruimen en de sleutel inleveren.

Als ik moet terug kijken op mijn stage vind ik het een gezellig team en heb ik een leuke stagebegeleidster! Het product Cotton Ball Light spreek mij zeker aan, en het deelnemen aan bijv. de fotoshoots op locatie, heb ik ontdekt dat ik interieur indelen en aankleden toch wel erg leuk vind. De creatieve taken die ik heb gekregen vond ik ook erg leuk om uit te voeren.
Een verbeterpunt voor de volgende stage is een duidelijke opdracht aanvragen en uitvoeren. Dat ik niet voor verrassingen kom te staan en de helft van de tijd niks te doen heb.

Ik heb erg genoten dat ik stage kon lopen bij Cotton Ball Lights in Breda.

Groetjes,
Astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Halloo! Mijn naam is Astrid van Strijdhoven en ik ben 19 jaar oud. Ik woon voor 10 weken in Breda voor mijn stage bij CottonBallLights. Ik zou jullie graag met de website WaarBenJij.nu op de hoogte houden over mijn avonturen en ervaringen die ik ga leren in het mooie Breda. Groetjes Astrid

Actief sinds 22 Mei 2017
Verslag gelezen: 550
Totaal aantal bezoekers 4407

Voorgaande reizen:

08 Mei 2017 - 14 Juli 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: